O KAMPANII

Misją kampanii “For better data flow – praktykuj efektywne transakcje” jest edukacja i rozpoczęcie dyskusji w zakresie dobrych praktyk stosowanych podczas realizacji procesów transakcyjnych w Polsce. Celem I Edycji 2015 było stworzenie Kodeksu Dobrych Praktyk Transakcyjnych po to, aby zwiększyć świadomość spółek w zakresie zasad, które powinny być stosowane podczas realizacji transakcji. Podczas kolejnych edycji chcemy rozwijać zasady Kodeksu dla konkretnych typów transakcji tak, aby stworzyć Kodeksy Branżowe.

Inicjatorem kampanii jest firma FORDATA, czołowy w naszym regionie dostawca usługi Virtual Data Room, a zaangażowały się w nią kluczowe firmy działające na polskiej scenie transakcyjnej.

ZOBACZ KODEKS DOBRYCH PRAKTYK TRANSAKCYJNYCH
ZOBACZ EFEKTY I EDYCJI

II Edycja

II Edycja Kampanii była skupiona na zagadnieniach związanych z postępowaniem restrukturyzacyjnym. Eksperci zaproszeni do prac pracowali nad stworzeniem Kodeksu Dobrych Praktyk Restrukturyzacji.

II Edycja rozpoczęła się dnia 11 kwietnia 2016 r. Spotkania Robocze Rady Programowej odbyły się w kwietniu i maju, a punktem kulminacyjnym II Edycji była Debata Ekspercka podczas III Polskiego Kongresu Prawa Restrukturyzacyjnego, KongRes 2016, który miał miejsce 16-17 czerwca br. w Warszawie. Debata odbyła się pierwszego dnia Kongresu o godz. 16:30-17:45.

ZOBACZ KODEKS DOBRYCH PRAKTYK RESTRUKTURYZACJI
ZOBACZ EFEKTY II EDYCJI
popieram kampanię

Dlaczego ?

Pomimo tego, że polska branża transakcyjna należy do rozwiniętych, przez długi czas nie powstał jakikolwiek katalog dobrych praktyk, który byłby wyczerpującą wskazówką dla wszystkich stron procesu – począwszy od przedstawicieli spółek po doradców transakcyjnych.

Dlatego zaprosiliśmy do udziału w kampanii wybitnych specjalistów, z bogatym doświadczeniem branżowym, którzy stworzyli Radę Programową Kampanii. Inicjatywa jest wciąż otwarta dla wszystkich uczestników rynku transakcyjnego, a w szczególności dla osób zainteresowanych wzrostem efektywności transakcji prowadzonych w Polsce.

why

Do kogo adresujemy kampanię?

Do wszystkich stron szeroko pojmowanego procesu transakcyjnego, a w szczególności do:

  • doradców Corporate Finance, Transactional Services, Risk Management, Project Finance, Restrukturyzacji, Commercial Real Estate
  • przedstawicieli Funduszy Private Equity, Venture Capital, TFI
  • domów maklerskich
  • kancelarii prawnych specjalizujących się w Corporate Finance, Partnerstwie Publiczno-Prywatnym, Restrukturyzacji, Commercial Real Estate
  • reprezentantów spółek, szczególnie giełdowych, komunalnych
  • samorządów i instytucji otoczenia biznesu
  • liderów opinii i ekspertów branżowych

Dlaczego FORDATA zainicjowało kampanię?

Jesteśmy liderem w Polsce w zakresie rozwiązań Virtual Data Room. Wspieramy największe procesy transakcyjne w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej (fuzje i przejęcia, emisje akcji i obligacji, restrukturyzacje, prywatyzacje, sekurytyzacje wierzytelności czy procesy związane z pozyskiwaniem finansowania)

kwadrat

Stoimy na straży bezpieczeństwa informacji podczas realizacji procesów transakcyjnych. Ważnym aspektem udanych transakcji jest w naszej opinii bezpieczeństwo i efektywna wymiana poufnych informacji. Chociaż prawo nie wymaga użycia dedykowanych systemów IT, profesjonaliści w ramach dobrych praktyk, korzystają z systemów typu Virtual Data Room

“Projektowaliśmy nasz system z myślą o wsparciu procesów Fuzji i Przejęć. Jesteśmy dumni z tego, że przez ostatnie 7 lat udało nam się przyczynić do tego, że VDR stał się dobrą praktyka rynkową w tej branży w naszym regionie. Teraz chcemy upowszechniać dobre praktyki realizacji transakcji w innych segmentach rynku.”

Aleksandra Porębska-Nowak, współzałożyciel FORDATA
Virtual Data Room Solutions

PARTNERZY STRATEGICZNI KAMPANII

WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI

PATRONAT MEDIALNY I EDYCJI

PATRONAT MEDIALNY II EDYCJI

KONTAKT

kontakt

Aleksandra Prusator
info(at)efektywnetransakcje.pl
Tel. (+48) 506 044 056

Chcesz widzieć jakie są postępy kampanii ? Zostaw swój e-mail

stopka3

linked