Pierwsza edycja kampanii zakończyła się opracowaniem Kodeksu Dobrych Praktyk Transakcyjnych, którego uniwersalne rekomendacje przeznaczone są dla wszystkich uczestników rynku transakcyjnego. W tym roku zostaną przygotowane rekomendacje branżowe dla procesów restrukturyzacyjnych.
Misją kampanii „For better data flow – praktykuj efektywne transakcje” jest edukacja w zakresie dobrych praktyk stosowanych podczas realizacji procesów transakcyjnych. Długofalowym celem Kampanii jest promocja Dobrych Praktyk Transakcyjnych w ujęciu branżowym, nawiązujących do aktualnych trendów rynkowych.
Druga edycja kampanii edukacyjnej skupia się na rozwinięciu rekomendacji zawartych w Kodeksie Dobrych Praktyk Transakcyjnych dla procesów restrukturyzacyjnych. Efektem pracy ekspertów kampanii będzie opracowanie pierwszego z serii Kodeksów Branżowych, tj. Kodeksu Dobrych Praktyk Restrukturyzacyjnych.
Spotkania Robocze Rady Programowej odbędą się w kwietniu i maju, a punktem kulminacyjnym będzie Debata Ekspercka podczas III Polskiego Kongresu Prawa Restrukturyzacyjnego, KongRes 2016, który będzie miał miejsce 16-17 czerwca br. w Warszawie.
Kampania edukacyjna jest adresowana do wszystkich stron szeroko pojmowanego procesu transakcyjnego, od doradców transakcyjnych, przez inwestorów, po przedstawicieli spółek, także notowanych na GPW.
Wszystkich zainteresowanych rozwojem rynku transakcyjnego zachęcamy do przesyłania rekomendacji dobrych praktyk w zakresie procesów restrukturyzacyjnych pod adres: beata.milewicz@efektywnetransakcje.pl
Do aktywnego udziału zapraszamy przedstawicieli spółek, którzy chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi usprawnienia transakcji dzięki dobrym praktykom.
Inicjatorem kampanii jest firma FORDATA, pionier technologii Virtual Data Room, wspierającej realizację największych procesów transakcyjnych na rynku polskim i Europy Centralnej i Wschodniej.
Kontakt dla mediów
Beata Milewicz, Rzecznik prasowy
beata.milewicz@efektywnetransakcje.pl
Tel. (+48) 508 051 138
Więcej informacji o kampanii: efektywnetransakcje.pl
Partnerami medialnymi II Edycji Kampanii są:
1. Rzeczpospolita
2. Rynek prawniczy
3. SprzedajKupFirme.pl
Partnerami instytucjonalnymi II Edycji Kampanii są:
1. Instytut Allerhanda
Partnerami strategicznymi II Edycji Kampanii są:
1. DGA S.A.
2. Ernst & Young Law Tałasiewicz i Wsp.
3. F5 Konsulting Sp. z o.o.
4. FORDATA sp. z o.o.
5. Grant Thornton
6. JP Weber Sp. z o.o.
7. MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
8. Navigator Capital Group
9. Tomasik Pakosiewicz Groele
10. WKB Wierciński Kwieciński Baehr
11. Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A.
Do grona ekspertów w ramach Rady Programowej Kampanii dołączyli:
1. Aleksandra Porębska, Partner FORDATA sp. z o.o.
2. Andrzej Głowacki, Prezes Zarządu DGA S.A.
3. Bartosz Groele, Partner Kancelaria Tomasik Pakosiewicz Groele
4. Grzegorz Nawrocki, Doradca Grant Thornton
5. dr hab. Andrzej Wierciński, Adwokat, Starszy Partner, Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
6. Jan Kospin, Dyrektor Departamentu fuzji i przejęć Navigator Capital Group
7. Magdalena Kasiarz-Lewandowska, Adwokat, Ernest & Young Law Tałasiewicz i Wsp.
8. Małgorzata Kuik, Partner F5 Konsulting Sp. z o.o.
9. Maciej Drabek, CFA, Manager MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
10. dr Marcin Dudarski, Radca Prawny, Managing Partner JP Weber
11. Patryk Filipiak, Prezes Zarządu Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A.
12. Sławomir Witkowski, syndyk, rzeczoznawca majątkowy
Wspierają nas także:
1. Avallon sp. z o.o
2. BAA Polska Sp. z o.o.
3. CAG
4. Crido Legal
5. Fundacja Centrum PPP
6. Resource Partners
Kodeks Dobrych Praktyk Transakcyjnych dostępny TUTAJ